Müügitingimuste eesmärk on klienti teavitada tema õigustest ja kohustustest ning üldisest tellimise protsessist. Tellimuse lõpuleviimiseks peab klient olema tutvunud ja nõustunud toote müügi- ja GARANTIITINGIMUSTEGA ning lugenud ja arvestanud velgede ostu puhul nende HOOLDUSJUHENDIGA.
Tellimuse kokkuvõte
Tellimuse teostamisel on klient kohustatud edastama täpsed andmed sõiduki (sellel tehtud modifikatsioonide), tarneaadressi ja kontaktnumbri kohta. Enne velgede või rehvide tellimist peab klient veenduma rehvirõhuandurite vajalikkusest ja lähtuma sõiduki uksepiidal olevast kleebisest, kus on märgitud sobivad rehvimõõdud konkreetsele sõidukile. Veljed ja rehvid, mis ei vasta kleebisel olevatele mõõtudele, paigaldab klient omal vastutusel. Peale tellimuse esitamist kontrollitakse toodete saadavust. Kui selgub, et toode pole laos saadaval, täpsustatakse võimalik eeltellimuse tarneaeg ning informeeritakse klienti esimesel võimalusel.
Kui toode on laos saadaval, esitatakse arve sidevahendi teel. Pärast makse laekumist kaup broneeritakse. Laoseisud võivad tellimuse tegemisest kuni makse laekumiseni muutuda. Arve tasumisega on klient nõustunud üldiste müügi- ja garantiitingimustega ning tutvunud velgede ostu puhul nende hooldamisjuhendiga.
Juhul, kui on märgitud, et kaup soovitakse järelmaksuga soetada, suunatakse edasi järelmaksu taotluse avalduse täitmisele. Positiivse vastuse korral edastatakse leping kliendile tutvumiseks ja allkirjastamiseks.
Kaup toimetatakse eeldatava aja jooksul tellimuses märgitud aadressile või sobivasse pakiautomaati. Klient on kohustatud pakkide kättesaamisel kontrollima nende korrasolekut ja veenduma, et on saanud õige toote. Veendumaks kauba olemuses, omadustes ja toimimises, peaks klient käsitsema ja uurima kaupa üksnes nii, nagu tal lubataks seda teha poes. Enne velgedele rehvide monteerimist tuleb kontrollida velje sirgsust balansipingis ja proovida seda sõiduki all, et veenduda tehnilises sobivuses. Kui velje tehnilises sobivuses esineb tõrkeid, tuleks Parimvelg.ee OÜ-d teavitada sellest esimesel võimalusel. Kui kaubal esineb vigastusi või on tegemist vale tootega, tuleb sellest Parimvelg.ee OÜ-d teavitada esimesel võimalusel või esitada garantiiavaldus SIIT.
Hind
Parimvelg.ee kodulehel kajastatud hinnad on ühe tüki kohta. Hinnad võivad veebilehel aeg-ajalt muutuda. Parimvelg.ee OÜ jätab endale õiguse teha hinnamuudatusi toodetele, millele ei ole veel arvet esitatud. Juhul, kui arve eest on tasutud, siis tagantjärgi hinda muuta ei saa.
Kohaletoimetamine
Esmane kohaletoimetamine on valuvelgede ja rehvide komplekti puhul Eesti piires tasuta. Kui kauba tarneaadress on välismaal, siis lisandub tarnekulu sõltuvalt asukohast. Üksiku velje või rehvi tellimisel lisandub tarnekulu, mille hind sõltub konkreetsest tootest. Pakiautomaati kauba saatmisel Eestis lisandub tarnekulu 5 €. Tarneprobleemide korral palume ühendust võtta Parimvelg.ee OÜ e-posti või telefoni teel. Tarneperioodi eelduslik pikkus on märgitud iga toote lisainfos. Parimvelg ee OÜ ei saa tarneperioodi pikkust täpselt garanteerida. Riiklike pühade, transpordi- või tolliviivituse tõttu võib kauba kättetoimetamise eelduslik aeg pikeneda.
Kuller toimetab kauba tellimuses märgitud aadressile kontakteerudes kliendiga e-posti või telefoni teel. Juhul, kui klienti pole võimalik telefonitsi kätte saada, jätab kuller teatise. Kliendil on võimalik seejärel veoteenusega ühendust võtta ja sobiv kättetoimetamise viis või kauba korje kokku leppida. Kui esmane kohaletoimetamine ebaõnnestub (tellimuses märgitud vale aadress või klient ei ole telefonitsi kättesaadav), siis võidakse teise veo eest rakendada lisatasu.
Klient on kohustatud pakendite ja toodete korrasolekus veenduma. Juhul kui pakendid on deformeerunud või vigastatud, tuleb kontrollida kas vigastusi esineb ka velgedel või rehvidel. Sellisel juhul kohustub klient Parimvelg.ee OÜ-ga ühendust võtma 48 tunni jooksul peale kauba kättesaamist või esitama garantiitaotluse.
Kauba arve
Kauba arvel on märgitud Parimvelg.ee OÜ rekvisiidid, arve saaja andmed, arve number, toote kogus, kirjeldus ja hind. Tellimuse eest tasumine toimub sidevahendi teel saadetud arve alusel. Arve tasumine toimub kliendile sobival viisil. Makse tasumisel pangaülekandega tuleb makse selgitusse märkida arve number. Järelmaksuga toote soetamisel edastatakse kliendile arve, millel on märgitud tellitud toote kirjeldus, kogus ja maksumus. Kauba arve on vajalik garantiitaotluse esitamiseks.
Tellimusest taganemine
Sidevahendi abil tehtud tellimus kaotab kehtivuse, kui toodet ei ole laos saadaval või klient pole arvel märgitud maksetähtajal kauba eest tasunud (kui pole kokku lepitud teisiti).
Eraisikul on võimalik toode tagastada 14 päeva jooksul alates kauba üleandmisest, teavitades sellest Parimvelg.ee OÜ-d e-posti teel. Sellisel juhul peab ta katma tagastamiseks vajalikud tarnekulud. Klient on kohustatud tagastama tellitud tooted viivitamata, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul alates taganemisavalduse kättesaamise kinnitusest Parimvelg.ee OÜ poolt sidevahendi teel. Tagastatud tooted peavad olema originaalpakendis ja kasutamata. Kliendil on õigus kaup tagastada ilma kohaldatavate tarnekuludeta, kui lähtuvalt tellimuse andmetest on saanud vale toote. Kui klient kasutab kaupa kauem, kui see on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks, peab ta vastutama kauba väärtuse vähenemise eest. Tagastamise õigus ei kehti eritellimusel valmistatud kauba kohta (tehases modifitseeritud, puuritud veljed ja eritellimusel valmistatud flantsid).
Seadused, kohtualluvus ja tõlgendamine
Käesoleva kokkuleppe osas rakendatakse Eesti Vabariigi seadusi. Kõik kokkuleppe täitmisest tulenevad õigusvaidlused kuuluvad Eesti kohtu alluvusse. Eestis on karistuslikud kahjuhüvitised keelatud.